.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه حوادث از گلستان

افزايش 13 درصدي كشفيات سرقت خودرو در استان، دستگيري سارق منزل و ... از اهم اخبار كوتاه حوادث از گلستان است.

به گزارش معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان، رئيس پليس آگاهي گلستان گفت: با تلاش مأموران پليس آگاهي گلستان كشف سرقت انواع خودرو در استان در سه ماهه اول سال در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 13 درصد رشد داشته است.
داوود سلطاني از افزايش 13 درصدي كشف سرقت خودرو در 3 ماهه اول سال خبر داد و اظهار داشت: طي اين مدت كشف سرقت خودرو 13 درصد و موتورسيكلت 20 درصد افزايش داشته است.
وي با تأكيد بر رعايت نكات ايمني و حفاظتي در پيشگيري از سرقت وسايل نقليه تصريح كرد: به‌كارگيري نكات ايمني، كمك فراواني براي فراري دادن سارق و پيشگيري از سرقت وسايل نقليه مي‌شود.
رئيس پليس آگاهي گلستان به رانندگان خودروها توصيه كرد: اتومبيل خود را به قفل مركزي، دزدگير، قفل پدال، قفل فرمان و ساير لوازم تأخيري و بازدارنده مجهز كنند.
سلطاني از رانندگان خواست از سوار كردن افراد مشكوك خودداري كرده و حتي الامكان از انتقال مسافران ناشناس به مسيرهايي كه آشنايي ندارند، پرهيز كنند.
وي خاطرنشان كرد: رانندگان بين شهري سعي كنند حتي الامكان از طريق ترمينال‌ها و شركت‌هاي تعاوني تاكسيراني اقدام به پذيرش مسافر كنند.
رئيس پليس آگاهي استان گلستان همچنين به رانندگان توصيه كرد: پذيرفتن هرگونه مواد خوراكي، نوشيدني و خوشبو كننده از مسافران ناشناس جدا خودداري كنند.

* دستگيري سارق منزل و كشف بيش از 33 ميليون ريال وجه نقد سرقتي
سارقي كه با زيركي خاص اقدام به سرقت بيش از 33 ميليون ريال وجه نقد از گاوصندوق منزلي در يكي از روستاهاي گرگان كرده بود با هوشياري مأموران انتظامي دستگير شد.
زني 29 ساله با مراجعه به مأموران پاسگاه انتظامي قرق از توابع شهرستان گرگان اعلام كرد: منزلش مورد سرقت واقع شده و سارق و يا سارقان با شكستن قفل گاوصندوق مبالغ زيادي وجه نقد را به سرقت بردند.
بلافاصله تيمي ويژه از مأموران انتظامي تحقيقات در خصوص شناسايي و دستگيري عوامل سرقت را آغاز و با راهنمايي مالباخته ساعتي بعد به مردي 30 ساله به نام علي مشكوك شده و با هماهنگي مقامات قضايي وي را براي انجام بازجويي به پاسگاه انتظامي منتقل كردند.
در بازجويي‌هاي تخصصي به عمل آمده متهم به جرم خود اقرار و اعتراف كرد: با استفاده از تاريكي شب و خالي بودن منزل در يك فرصت مناسب به منزل مالباخته رفته و چون قفل گاوصندوق خراب بود مبلغ 31 ميليون ريال وجه نقد از داخل گاوصندوق و 2 ميليون و 500 هزار ريال از جيب لباس صاحب منزل برداشته و از محل متواري شدم.
با تلاش مأموران تمامي وجوه نقد سرقتي از متهم كشف و تحويل مالباخته شد.
در بازرسي به عمل آمده از سارق مقاديري مواد مخدر از نوع كراك كشف و متهم پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

* اعتراف زن 26 ساله به سرقت بيش از 18 ميليون ريال در كردكوي
فرمانده انتظامي شهرستان كردكوي گفت: زني كه با زيركي خاص اقدام به سرقت بيش از 18 ميليون ريال بن غير نقدي از كشوي ميز يكي از كارمندان كرده بود با هوشياري مأموران پليس آگاهي كردكوي دستگير شد.
محمد شيرازي از دستگيري زني 26 ساله به اتهام سرقت خبر داد، اظهار داشت: اين زن اسفند ماه سال گذشته با زيركي خاص اقدام به سرقت بيش از 18 ميليون بن غير نقدي از كشوي يكي از كارمندان ادارات اين شهرستان كرده بود.
وي افزود: در پي كسب اطلاع از اين موضوع مأموران پليس آگاهي تحقيقات وسيعي را در خصوص شناسايي و دستگيري عوامل سرقت را آغاز تا اينكه بعد از چهار ماه كار اطلاعاتي و پليسي موفق به دستگيري فاطمه 26 ساله شدند.
متهم در بازجويي‌هاي تخصصي به عمل آمده به جرم خود اعتراف كرد، مالباختگان شناسايي و متهم نيز پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.